Tack för 2010


Januari:
Jag hittade min kärlek som jag umgås med i stort sett varje dag, Asus! Pga av kylan och att snö satt vi mycket inomhus, hade hemmafester och spelade Buzz



Februari:
Fortfarande mängder med snö! Snowboardåkning i Yxbacken och resor till Jönköping där sj som vanligt inte kunde passa tiderna, att de inte lär sig att vi får snö i Sverige?



Mars:
Umgås med väldigt mycket med alla underbara vänner och går på klassåterträff från 9:an!




April:
Våren har äntligen börjat komma till Norrköping vi grillar, umgås och sitter på uteserveringar. I slutet av månaden åker vi till min favoritstad (delad första plats med New York) Paris och möter våren där.




Maj:
Varmare och varmare, vi fortsätter som i april och åker på Bob Marleys minneskonsert.




Juni:
Solar i parken, äter glass och firar den bästa midsommaren ever i Smålands mörka soliga skogar!




Juli:
Upptäckte att min fotomapp för juli saknas :S Alla mina kort från Berlin! Hjälp, hoppas verkligen de finns med på min backup!




Augusti:
Jag åkte på en underbar semester till Gotland med mina kurrar och gick på sommarfester!





September:
Kryssning med familjen, inflyttningsfest hos Mattias o Carro i nya villan.





Oktober:
Inget speciell händer, väntar och är nervös inför resan till New York.


November:
Jag gör mitt livs resa till New York själv för att hälsa på Nathalie. Kommer hem och firar min 26-årsdag.





December:
Kallt och snö igen. Julmat, julmys, Stockholm med mamma. Men först och främst, livet är en fest... För ja, det är vad nästan hela december består av, jobba och festa.




Tack alla älskade vänner, familj och släkt som förgyllt mitt år!
Låt oss göra 2011 till det bästa året ever!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0