Berlin - Shopping


Det fanns en hel del shopping i Berlin, men ganska utspritt så när man är där är S-bahn ens bästa vännen. Favoriterna blev området vid Zoologische garten/Kurfürstendamm och Alexa galleria vid Alexander platz.


Allt detta för cirka 750 pix. Bra jobbat!


Tröja från Zara, Blazer från HM


Stövletter och ring från Pimkie


Hatt från We och rökelse (till B) från Natura


Skrubb och bodylotion från Bodyshop och ögonskugga samt nagellack från Kiko.

Enligt mig var Pimkie och Kiko de bästa affärerna med riktigt bra priser!
Kom på att jag har ett ganska stort I-landsproblem... Jag har återigen handlat så mycket skor så att det inte längre finns någon plats att ha dem på, varken på skostället eller i garderoben. Önskar mig just nu en ny lägenhet med en walk in closet, där ska jag ha en fet bokhylla med bara skor!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0