True


True

Och dag var det ännu en lång tisdag på jobbet. En varm dag som denna skulle egentligen ligga på playan och svalka sig i vattnet, it is what it is. 3,5 vecka kvar till semestern, min första riktigt riktiga semester. Vad jag ska njuta! Tyvärr är jag en ganska rastlös själ och än så länge har jag "bara" Berlin-resan inplanerad och en trip till Jkpg. Måste nog ta mig en funderare på vad jag vill göra mer :)

YVONNE
2010-06-30 @ 11:41:43
URL: http://layvonne.blogg.se/

Svar: Langos är supergott men inte särskilt nyttigt. Fast man måste ju få unna sig lite sånt när man är på tivoli

Ewa
2010-06-30 @ 22:32:17

En så'n t-shirt vill jag också ha! Så sant!! Kramis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0