Viva la France


Merci!
Jag är kär, i Paris. En helt underbar stad! Hade inte så stora förväntningar när jag åkte dit men jag blev så grymt överraskad. Människorna, atmosfären, stämningen, vädret... Ja, allt. Jag ♥ Paris.
Jag har suttit på uteserveringar och övat på att dricka rödvin, det börjar gå ganska bra. Vi hade 25 - 30 grader på dagarna och sol, har till och med lyckats bränna mig på axlarna och näsan. Shopping fanns det också en hel del av, Lafayette är den grymaste "gallerian" jag varit inne i någonsin och troligtvis kommer nog ingen annan slå den. Där fanns alla stora märken som Chanel, Prada, Armani, Louis Vuitton osv, jag fick gåshud :)

Hade gärna stannat några veckor till.


I väntan på buss mot Jkpg och senare mot Gbg.


Landat


Mysiga hus och mysiga kvarter


Vår i Montmartre


Kyrkogård i Montmartre


Utanför Lafayette


Inne i Lafayette


Sommarvärme


Eiffeltornet


Seine


Bild från hotellrummet


Lotta och Jag


Nalle


Shopping


Trappor upp mot Sacré Coeur


Utsikt från Sacré Coeur


Övar


Sista kvällen


Skulle helst vilja lägga upp alla bilder jag har, men det går ju inte.
Men, det kommer ett par inlägg till senare med fler bilder!

Bonsoir!

Ewa
2010-05-02 @ 12:02:08

Vad härligt det ser ut!! Förstår att ni haft mysigt :o) Ser fram emot att få se resten av bilderna :o) Kramis

Lotta
2010-05-14 @ 09:53:45

vilka fina bilder du lagt upp, men Paris är ju faktiskt ännu bättre i verkligheten! Ha ha, kul bild på mig utanför Lafayette! Vilken mage jag ser ut att ha! Om det är någon som tror det så vill jag bara påpeka att jag inte är på tjocken!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0