Buuu


Trött, både trött som i sömnig och trött på vädret Jag har redan fått nog av snön, att behöva skrapa bilen på både in- och utsidan är inte okej, buhu! Jag orkar inte. Om jag fick bestämma skulle det endast vara vinter i december sen kunde det bli vår direkt 1 januari. Funderar allvarligt på att vinna pengar och bosätta mig utomland på vinterhalvåret ;)
Idag är helt enkelt en typisk trist måndag, med ett undantag. Vi ska gå ut och äta på Norrköpings bästa restaurang, Meze. Så jag ska slänga mig på sängen ett tag, vila och läsa lite innan vi går ut och äter. Imorgon är en ny dag, hoppas all snö smält tills dess! :P


Vardag



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0