Packning




Nervös, så himla nervös! Nu imorse hajjade jag nog att jag ska åka, på riktigt.
2 dagar kvar men endast 1 arbetsdag. Sen, semester i tio dagar!
Jag tror att det mesta är ordnat, bara packningen kvar samt att jag ska ringa till SAS och kolla en grej. O så måste jag nog kolla upp mobiltaxan, det lär ju inte vara gratis att ringa.



Kom på att jag måste göra en packningslista! Har inte ens hämtat väskan än men det kanske är hög tid att skriva ner det jag behöver ha med mig. Det får fortare att skriva på datorn så det är lika bra att skriva upp de viktigaste punkterna här, då kommer jag åt dem överallt också :)


- Mobil (inte för att jag skulle glömma den) + Laddare
- Kamera + Laddare
- Pass, biljetter, dollar
- Reseguide + Pocketbok till resan (måste inhandlas)
- Kläder
- Smink och rengöring (köpa reseförpackningar)
- Grejer till Nathalie (ska köpa)

Något mer jag borde tänka på?
Hugs!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0