Shorts x2


Shorts är något jag brukar sakna varje sommar, hittar aldrig några som jag trivs med. Men i år verkar det bli annorlunda! Igår hittade jag två par på Cubus, konstigt nog eftersom jag oftast inte hittar något där men nu har det blivit både en klänning och shorts inom loppet av en vecka :) O på tal om klänningen har mamma hjälpt mig att lägga upp den nu, perfekt!

Än så länge har jag bara köpt de svarta, men det lutar åt att jag strax sticker ner på stan för att även köpa de...eh... laxrosa?/ljust persikofärgade?...

Pernilla
2011-04-30 @ 11:23:57
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

snygga shorts, tycker absolut du ska köpa de aprikosa också :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0