Annandagen

Först juldagen. Den var väldigt lik både fredagen och lördagen, bad, bastu och julbord. På eftermiddagen lämnade vi Tranås och åkte hemmåt igen och jag avslutade dagen hemma i Elins soffa där vi tittade på "Dead man walking", åt jordgubbar och saffransglass. Saffransglassen med honung var gudomlig! Framåt tvåtiden i natt kom jag hem, nästan lika sent som en utekväll men jag slapp bakfyllan idag!
Idag, annandagen, har jag tagit igen min tid här hemma... Tog en rejäl sovmorgon, tvättat och tagit en sväng på stan. Köpte mig ett squashrack, ett amatörrack, men jag börjar med det så länge :) Nu ska jag iväg och äta med kurrarna på Bishop och imorgon väntar jobb igen, åh vad jag inte vill, mer semester tack! Men nu har sista planerigen och nedräkningen inför nyår börjat, tjoho!
Skulle fånga den snygga dragkedjan som går längs hela ryggen, ni ser själv hur bra jag lyckades!

Nytt racket, återstår o se om jag kan hålla reda på det den här gången...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0