Kabelstickat

Jag kom precis hem från HC där jag lunchade med Marre, det är konstigt det där... Vi träffas väldigt väldigt sällan, men när vi ses så är det som igår! :) Passade även på att shoppa en tröja jag kikat på, hittade den på pojkarnas barnavdelning på Cubus men gillar den massor! Dessutom smet jag in på Village och hälsade på Carro och Anna. Nu ska jag skynda vidare för att fika med mamma och gänget innan vi går på bio. Åh vad jag tycker om mina korta dagar, man får så mycket gjort! En vanlig dag hade jag inte ens slutat vid den här tiden...
Bild: Cubus.se
Meg
2011-12-16 @ 12:33:15
URL: http://megs.blogg.se/

vilken myströja!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0