Händer


Två relativt nya favoriter.
Nagellacket köpte jag så sent som igår, trots att nagellack är typ det sista jag behöver. Jag blev helt enkelt "lurad" när Cubus hade erbjudande 2 för 39:- och jag var ju faktiskt himla sugen på ett mörkrött lack. Har precis plockat bort mina lösnaglar så just nu blir resultatet inte optimalt, kladdigt och ganska ojämt, men ska försöka fixa till det innan ikväll. Ja nog om det, älskar färgen ialf,
nr 019 från Depend.

Favorit nummer två är en handkräm från Lush, fick den i födelsedagspresent av mina kusiner. Har använt den mycket nu när det är så kallt ute, min hud blir katastrofal av kylan! Men den här handkrämen hjälper, känns naturlig och doftar lite mandel. Vad jag har hört ska den tyvärr utgå(?) så skynda fynda! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0