Frukoststund

Har sedan jag gick upp i morse suttit bänkad i soffan och titta på nyheterna om Norge. Helt sjukt. En ensam människa som tar sig rätten att skjuta ihjäl så många ungdomar och spränga i centrala Oslo. Mår illa av att tänka på hur de anhöriga känner just nu. Finner inte ord vad man skulle vilja göra med en sådan. Fy fan.

På tal om något helt annat, mycket mer materialistiskt och ytligt och det känns inte alls så viktigt längre... Men ialf, har namnsdag idag, Emma. Ska bege mig ut på en promenad om en stund och efter det ner på stan, har spanat in ett par skor som jag funderar på att unna mig som namnsdagspresent till mig själv :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0