Style by Tyra

Igår gick vi ner till Drottninggatan för att gå på premiär-öppningen av Style by Tyra, helg galet! Det var så sjukt mycket folk och hur lång kö som helst, visst hade jag räknat med lite kö men det här var ju sjukt. Så vi struntade helt enkelt i att gå in, istället lyckades jag o mamma smita fram till Beata utanför för att gratta henne och lämnade över en liten lycka-till-blomma. Ett besök i affären får vänta tills det lugnat ner sig lite :)
Det blev inte alls någon galaklädsel heller, det fick räcka med mina svarta pumps och en helsvart outfit i övrigt. Kände mig lite som en filosofisk konstnär med mina trashiga svarta byxor och en svart transparent uppknäppt skjorta :p

Tvättstugekuppen.
Ja, ni väl mina issues med min granne och tvättiderna. Idag hade jag bokat tvättid från kl 07.00 och jag såg att han hade bokat tiden efter... Eftersom jag var rädd att han skulle sno min tid ytterligare en gång gjorde jag helt enkelt så att jag sent igår kväll (när sista tvättiden var slut) smet ner i tvättstugan och låste dörren med min kolv, ha! Så nu är tvättstugan min, yes! ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0