Trasigt

Favorit brillorna is no more... :( En vecka höll de innan jag råkade slänga dem i golvet och de gick av på mitten. Det är det tredje paret jag råkar ha sönder denna säsong! Men hittade två par nya pilotisar på Åhléns, ett nytt par rosa och ett par gula... Ska ta mig en funderare på om jag ska köpa något av paren. Lite färg piggar ju alltig upp ;) Hittade även ett laptop-fodral där, något jag har funderat på att köpa länge. Blir nog ytterligare en vända till Åhléns i veckan alltså!
Äntligen har det blivit lite sommarvärme ute igen, har spenderat hela kvällen utomhus, druckit chai latte och pratat om livet och imorgon ska det visst bli ännu varmare! ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0