På skönhetsfronten

Som sagt blev det lite inhandlat på Make up Store i Malmö och vilken tur vi hade... Jag hade ett presentkort där som jag fått i födelsedagspresent (Tack Nathalie!) i den första affären fungerade inte kassan, nästa affär tog inte emot presentkort eftersom de låg inne på Åhléns. Den tredje affären som vi till sist handlade i visade sig ha 20 %, lycka! Jag handlade ett läppstift "Peachy" och ett serum "Age Perfect Serum", antiage skulle man tydligen börja med vid 25-års ålder, två år för sent alltså, oops :p För ett par veckor sedan köpte jag även en primer från Clinique som ska dämpa rodnader och göra så att makeupen håller bättre. So far är jag grymt nöjd med mina inköp! Jag tycker verkligen primer fungerar, huden har en jämnare ton och ser mycket fräschare ut längre. Av primerns blir huden supermjuk och läppstiftet är precis den nyansen jag vill ha. Mycket babbel om det här nu...
Men alla tummar upp helt enkelt!

Har fått en ny design på bloggen nu, så nöjd! Kan ni inte se den? Tryck F5.
Tack så mycket för hjälpen Dennis!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0