Indra

Lördagen började med bullfika tillsammans med Carro o lilla Livis, insåg att mitt hus inte alls är barnvänligt, det var ett helt projekt att få upp barnvagnen bara till min våning. När vi väl kom på plats var jättemysigt, hembakade bullar, kaffe och en litet bebis. Sedan joinade jag Madz en snabbis på stan och sushi-lunch!
På kvällen mötte jag upp mina kusiner för att äta middag på Indra. Jag åt kingprawn butterd och naanbröd, supergott! Kvällen avslutade vi i soffan hemma hos Elin och tittade på "Perfume - The story of a murderer", filmen var riktigt bra, men vilket skruvat slut!
En välbehövligt lugn helg och jag känner mig riktigt utvilad och idag vankas det födelsedags-fika med släkten.
Ewa
2011-10-31 @ 07:24:44

Indra, dit får vi gå tillsammans nå'n gång, såg gott ut :o)

Kramis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0