TGIF


Woho, fredag! Det här känns som en himla bra fredag idag och jag är på riktigt bra humör. Solen skiner, det är "varmt" ute, jag slutade tidigt, kontot är påfyllt, ska gå ut o äta ikväll... Jag det finns hur många bra anledningar som helst till att vara glad :)
Har precis kommit hem från stan där jag satt sprätt på alldeles för mycket pengar, det gillas såklart inte, linser o träningskort är dyrt, fy! 
Utöver det så har jag flyttat in till ett eget rum på jobbet igen, känns skönt. Jag har möblerat om nu på morgonen och ska nog inhandla lite inredning för att höja mysfaktorn lite, man spenderar ju trots allt minst 40 timmar i veckan på jobbet...
Trevlig fredag gott folk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0