Salalah - The beach

Vet inte riktigt hur jag ska lägga upp de olika inläggen med bilderna från resan... Känns som att jag satsar på olika teman, sagt och gjort, här kommer lite strandbilder! Stranden var fantastisk och vattnet var cirka 26 grader varmt, det var nästan nästan folktomt och man fick alltid plats under ett palmtak med tillhörande solstolar. Nu när jag sitter i min iskalla lägenhet kan jag knappt förstå att vi bara för några dagar sedan låg där o i solen och läste böcker... Tur att jag har ytterligare en resa att se fram emot!

Tillbaka till nutid, jag känner mig fortfarande ganska trött efter resan slocknade i soffan en stund igår kväll... Men ändå har jag fått ny energi från resan :) Ikväll ska jag hem till Elin och Alex och äta middag, sen får vi se vad Norrköping har att erbjuda denna lördagskväll. Ha en fin dag vänner!
Henrik Ekecrantz
2012-02-11 @ 14:23:11

Vilka fina bilder ser ut att ha haft det bra ser jag. Ni får berätta senare. Ha det hälsningar från Luddingsbo.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0