Skidkläder

(Tre inlägg om kläd-shopping i rad, det tillhör ju inte vanligheterna... :S)
Min dag. Jag har haft problem med linserna och tog glasögon till jobbet, en riktig sekreterar-look :p Jag slutade tidigt och har fått mycket gjort sedan dess! Forex, vaccination och annat tjafs... Sedan har jag hunnit med en hel del packning, jag som är dålig på det i vanliga fall och nu när jag ska packa inför både sommar och vinter blir det kaos! Nu har jag dock läget under kontroll. Men när jag provade mina snowboardkläder inser jag två saker, 1 de är verkligen gamla, jag köpte dem på den tiden jag var skejtare, 2 de är alldeles för stora. Så jag och mamma åkte ut till stadium outlet och köpte nya + nya skidvantar. Nu kommer jag vara fräsch i backen :D
Ewa
2012-01-26 @ 21:41:58

Snyggt :o) Hoppas ni får det kul i backen! Kramis




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0