Småland

Helgen var verkligen kanon, vi var nere i stugan i Småland och gick på Astrid Lindgrens värld :) Jättemysigt! Efter det åkte vi ut till landet här hemma, men tyvärr blev jag sjuk igen, jag förstår inte vad som händer? Mitt immunförsvar är nere på noll. Jag som aldrig brukar vara sjuk annars... Men nu är jag tillbaka på banan, tänker inte vara sjuk något mer i år. Punkt.
Sommaren verkar äntligen ha kommit till Sverige nu, hoppas den är här för att stanna augusti ut... Så länge som jag väntat på min semester tycker jag att jag gör mig förtjänt av lite fint väder ;) Två veckor kvar och nu känns det ganska överkomligt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0