Som ny

Helg!
Jag tog en sväng på stan efter jobbet för att gå till Sussies, så nu har jag fina ögonfranar och nyplockade bryn, härligt, jag är redo för sommaren och värmen! Gick förbi en nagelshop också, såg att de hade halva priset så jag slog till på pedikyr och manikyr. Det är nog inget ställe jag går tillbaka till tyvärr... De kändes ganska oprofessionella. Pedikyr var första gångn jag provade och usch vad det kittlades. Manikyren var helt en helt vanlig manikyr och jag är rätt nöjd med resultatet, men jag har redan bokat en ny tid till Sussie istället för att förlänga naglarna :) Har alltså haft lite av en helrenovering idag o det är ju alltid trevligt!
Nu är jag redo för helgen, en trip ner till Småland och Astrid Lindgrens värld är planerat.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0