Hemma


Idag är jag hemma från jobbet, typiskt, var ju precis sjuk :( Hade lite feber och halsont i onsdags så passade på att ta prov på jobbet igår och det visade på en bakteriell-infektion. Trots det känner jag mig ändå relativt pigg idag, har pysslat hemma så mycket som jag orkat... Annars har veckan rullat på som vilken vecka som helst, mest jobb och hemmamys, ett besök på banken osv... På tal om hemmamys, det är verkligen hög tid att jag tar tag i träningen nu! Jag tänkte börja med att införskaffa ett par bra skor så man kan ge sig ut och jogga/gå här ute i Lindö när jag inte orkar ta mig in till stan. Inga ursäkter längre, nu är det dags att ta tag i sig själv! :)

Nu ska jag ta en liten vilopaus och ett bad, vi får nämligen besök av Elin och Alex ikväll. Har förvarnat att jag är krasslig så det blir nog en lugn kväll, men trevligt :)


Nu finns tillslut lite fler bilder från midsommar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0