Lycka 6.1



Glad tjej

1 juni idag och regnet står som spön i backen. Vart tog sommaren vägen?
O vart har jag tagit vägen :p Jag ska snart och förhoppningsvis ta tag i bloggande igen, det är många som påpekar att jag uppdaterat dåligt... Vilket ändå är kul, roligt o höra vilka som tittar in :)
Så... Ett par av anledningarna till min frånvaro, dels är är jag galet kär ♥ så att sitta framför datorn är inte något jag har prioriterat. Jag/vi har även varit mitt uppe i ett flyttkaos men från och med idag går posten till min nya adress. Så kanske kommer jag ha tid att blogga lite mer nu...

Idag jobbar jag lång fredag, känns okej, det är ju ändå helg sen! O tack vare min långa fredag idag så slutade jag 13 igår och hann med en fika på brasseriet tillsammans med mina tjejer :) Imorgon åker jag och Marcus ut till ön, det ska bli riktigt skönt efter veckor av kaos hemma så nu är vi välförtjänta av lite avkoppling.

Hoppas alla får en superbra helg!
Love //Emma.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0