Hubert - The frog

Vi har blivit med ny familjemedlem, Hubert :) Igår var vi nämnligen på reptilmässan på Borgen, det är ju egentligen inte min typ av djur över huvudtaget... Men jag fastnade för kameleonterna, pyttesmå och väldigt söta, någon sådan blev det dock inte. Marcus har pratat om en groda, ett av mina värsta djur :s Jag vet inte riktigt vad som hände men när vi åkte därifrån var vi ialf en groda rikare. Nu när han är döpt och allt känns han inte riktigt läskig längre o så länge han håller sig i sitt terrarium ute i förrådet ska det nog gå bra ;)
Hubert, en Albino Pacman
Ewa
2012-05-20 @ 13:59:51

Kärleken övervinner allt, hihi :o) Kramis

Natta
2012-05-22 @ 11:43:13
URL: http://nuffran.blogg.se/

Vad ær det som skjer i Norrkøping egentligen? ;D

Kan jag få ett mail dær du håller mig uppdaterad eftersom du inte uppdaterar som du brukar min kæra væn ;) Jag kommer till Norrpan den 16 juni btw, men en norsk gutt som du må træffa! Dubbeldate den 16 kanske? Love <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0