Premiär - Lussebulle

 
Tiden springer iväg... Helg igen :)
Under veckan har vi hunnit med en tacokväll med Pernilla och Lam och dessutom firat svärfar som fyllde år. I helgen blir det mer födelsedagskalas och imorgon åker jag och kusinerna på julmarknad, det var länge sedan så ska bli himla kul! Jag längtar till julen och det är nästan så att jag kan tänka mig att börja julpynta redan nu, bara för att få njuta av det lite längre...
Först ut är dock en sväng på stan, ska se om jag hittar något för de presentkort jag fick i söndags... Är på jakt efter ett par bra böcker och en ny parfym.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0