Walking

 
Vi vaknade precis lika tidigt på söndagen som vi gjorde i lördags... Vad mycket man hinner med då! Innan klockan var 13 hade vi hunnit storstäda, handla och beställa barnvagn med tillhörande attiraljer. Vi har bestämt oss för en Maxi cosi, vi har ju redan testkört den så jag känner mig supernöjd!
 
Efter det åkte vi hem till P o L för lunch och en fika på stan. Lilla E åt också "lunch" innan jag höll henne så det hände en liten olycka på min axel... men jag fick en ny tröja med mig, en mammatröja från P, jättebra då jag inte köpt någon mammatröja själv än och just nu känns det som magen växer för varje dag som går. På tal om kläder så kom mitt paket från Ellos igår, en tunika som tyvärr satt som ett tält på mig och ett par walkingskor, dessa var desto bättre! Korallröda + limegröna snören. Så fort snön smält ska de följa med mig ut på promenader!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0