130131

 
 
Torsdag och ytterligare en jobbvecka har snart passerat... Imorgon är det februari, tiden går så fort! Nog för att jag längtar till våren, solen och lite värme men det är läskigt när man inte riktigt hänger med! Som jag skrev förra veckan har vi varit bortbjudna på middag tre dagar i rad, lyxigt värre :) I tisdags var vi hos P o L och lilla E och åt fondue, det har jag inte ätit sedan jag var barn och från det kommer jag mest ihåg när man doppade frukt i choklad... Nu åt vi grönsaker, lövbiff, fläskfilé och olika såser, lite mer vuxet och himla gott.
 
I helgen funderar vi på att åka ut till landet, nu är det länge sedan vi var där och jag längtar ut i skärgården!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0