Nu är det fredagsmys!

Påpälsad
 
Okej, inte riktigt än... men snart! Jag var i affären redan igår och laddade med grönsaker, dipp, halloumi-ost, ost o kex o annat gott som vi ska äta med hummern ikväll :) Har längtat så dant efter helgen enda sedan igår... Så ikväll blir det bara lugnt och massa fredagsmys med hjärtat. Imorgon ska jag träffa Madde och gå på bio, en oväntad vänskap, har hört mycket bra om den så bättre sent än aldrig. Den gick visst bara 15.15 nu, det är väl bra antar jag för det minimerar risken att jag somnar och missar slutet :)
Pernilla
2013-01-25 @ 20:56:14

Haha...ja, det är trist att somna i biosalongen :)
Skulle mest säga att jag är riktigt avis på er middag!

Svar: Jag lyckades hålla mig vaken hela filmen ;)Ni får gärna komma hit och äta hummer (med tillbehör någon kväll), vi har fler i frysen :)
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0