Badet

Igår grillkväll och idag har vi varit på utflykt till Söderköping och deras friluftsbad. Vi höll oss mest till skuggan och invigde uv-tältet jag hämtade ut igår... Känns som en bra investering inför varma sommardagar och det är tillräckligt stort för att jag också ska kunna krypa in i det. Såg härligt ut när alla badade, längtar tills jag och Lowa också kan svalka oss i poolen :) En härlig sommarhelg och den fortsätter med hämtmat tillsammans med Pernilla, Lam och Ella, trevlans!
Natta
2013-07-21 @ 18:49:29
URL: http://nuffran.blogg.se

Gud vad fin hon är eran lilla tjej. Längtar så mycket tills jag kommer hem så ja får lite babymys <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0