Barndomsvänner

Jag startade dagen tillsammans med Fia och lilla S på Abborrebergs uteservering där vi mumsade på äppleknyten med vaniljsås. Så härlig miljö! Sista tiden har det verkligen gått utför med mina matvanor... varierar bullar och sallad :p men nu är det ju inte så lång tid kvar innan jag ska skärpa mig. Tänk nästa gång vi fikar där kanske lilla S har fått en kompis :)Snart kommer nästa barndomsvän med sin son och hälsar på, frågan är om det blir ännu mer bullar då... Har i alla fall förberett med det ifall de är fikasugna. Till ikväll har jag tänkt göra kycklingsallad i alla fall, någon måtta får det va på kalorierna. Men sparar nog en bulle till Marcus, han ska ju inte lida för att jag syndar på dagarna ;)
Pernilla
2013-06-18 @ 16:24:10

Hoppas mer på prognosen du hittat! Jag kollade Stäk på yr.no, det är typ där mamma o pappa har landet :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0