Kalaskulan

 
Startade dagen med ett tandläkarbesök, det gick fint, jag hade inga hål så firade med att köpa bullar från Bagarstugan och gå hem till P o E för att fika, kul att få våldgästa lite :) När jag ändå var nere på stan kilade jag in på HM och köpte ett par amningslinnen, hittade även ett par mammashorts, sista paret! Eftersom mitt paket från asos inte dykt upp än och det förra paketet från HM med mammashorts strulade förra gången och tillsist var slutsålda så passade jag på att köpa dem idag. När jag sedan kom hem så låg paketet från asos i brevlådan, så nu har jag tre par shorts :) + tre linnen att amma i. Nu börjar jag verkligen längta efter att kunna använda mina egna kläder igen, att kunna ha saker som sitter bra på riktigt. Som ses på kortet är det mammakläder och fotriktiga skor som gäller nu för tiden, långt ifrån partyklänningar och klackar :p
 
Imorgon går vi in i vecka 38 ♥
Ewa
2013-06-11 @ 20:35:35

Världens finaste bebismage <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0