BM

Besöket hos barnmorskan gick bra igår! Jag ska börja äta järntabletter, så nu hoppas jag på att bli lite piggare och kanske till o med orka se en hel film på kvällen :) De andra värdena var bra och lillens hjärta tickade på fint.Efter besöket åkte vi och hämtade mat på Meze, favvo ställe, och sedan upp till PoL. Vi åt gott, kikade på mästerkocken och fick med oss lite blöjor som lilla E redan växt ur. Superbra! Nu börjar även nedräkningen mot Ullared :) För ett år sedan hade jag aldrig varit där och kunde inte tänka mig att jag skulle se fram emot det så mycket, vi har till och med hyrt en stuga tillsammans och gör det till en riktig utflykt, haha.Nu är det skärtorsdag och vi har fyra lediga dagar att se fram emot! En sväng till landet, födelsedagsfirande, påskmiddag, grillpremiär och bad är lite av det som är planerat. GLAD PÅSK allesammans, kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0