Converse

 
God morgon fredag.
Det blev till slut ett par vita Converse, efter lite velande, inte riktigt den klassiska modellen så jag är extra nöjd med köpet. Så nu väntar jag bara på leverans, hoppas jag är lika nöjd då! Nu är det bara en ny vårjacka jag saknar, mest vill jag ha en ny skinnjacka, tror tyvärr inte jag kommer kunna ha min vanliga den här våren. Igår morse bytte jag nämligen till min lite tunnare vinterjacka och den gick knappt att knäppa över magen... Mysigt, men lite snopet, trodde inte jag tjockat på mig riktigt så mycket.
Ewa
2013-03-02 @ 00:25:52

Dom var extra snygga :o) !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0