Baby-shower och Grillkväll

Igår var jag på min livs första baby-shower. Vi överraskade Emma med fika, presenter och lite lekar. Jag vann mäta magen, missade bara med cirka 1 cm, men hade kanske lite fusk när jag kunde jämföra med min egen mage :) Efter några timmar anslöt karlar och barn, då började grillkvällen. Vi kunde sitta ute hela tiden, tyvärr störde myggen en liten stund men annars var det helt underbart. Nästan lite för varmt när solen stekte på altanen under eftermiddagen, men det kan nog handla om att jag är extra känslig nu :p Senare idag kommer Pernilla, Lam och Ella. Då ska vi grilla igen och titta på Hockeyfinalen, heja heja :)
Pernilla
2013-05-20 @ 21:57:49

Tack för igår! :) De sprang vårruset utanför oss idag. Såg en kvinna med barnvagn...ska vi satsa på nästa år du o jag? Lam o Marcus kan heja på oss o sen bjuda på mat ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0