En helg i maj

Med solen i ögonen... begav vi oss mot 60-årskalas på Trappan igår. Helst hade jag velat ha ett par högklackade till klänningen, men jag får inse mina begränsningar och hålla mig till Conversen. Det serverades buffé och en riktigt god hallonmousse :) Idag har det varit full fart, Isabelle har haft besök av kompisar hela dagen så vi har mest hållt oss utomhus. Jättehärligt väder, som sommar, önskar att jag hade fått lite färg dock... solen verkar inte ta på mig :/ Är avis på alla andra som har sånt där bra pigment, det ser ju så mycket fräschare ut!
Natta
2013-05-12 @ 20:18:45
URL: http://nuffran.blogg.se

Så himla fin du är gumman! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0