Presenter till bebis

 
Jag blev rejält överraskad på förmiddagsfikat idag. Nu är vi inne i sommartider och semestrar börjar så idag när vi fortfarande är alla här fick bebisen paket från mina kollegor :) Tack snälla! På tal om jobb hade vi sommarfest i onsdags, jag var nog den som åkte hem först men ändå var jag helt slut på torsdagen... Men det var trevligt, god mat, tipspromenad och musikquiz, de två sistnämnda var riktigt svåra!
Nu är det äntligen helg och solen skiner, underbart! Ikväll hoppas jag på en uteservering någonstans tillsammans med mamma och imorgon får vi gäster och då vankas det grillning och altanhäng. Trevlig helg i sommarvärmen!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0