Sommarkläder

 
Inväntar ett paket från Asos med mamma-shorts, hoppas verkligen de kommer snart! Vill helst ha dem till helgen men i alla fall tills nästa vecka när jag går på ledighet :) Fick något infall och klickade hem ett hawaii-inspirerat linne också, så här i efterhand vet jag inte riktigt vad jag tänkte på för det är inte alls min färg... men praktiskt med en dragkedja inför framtida amning. Ifall det inte passar kanske det finns någon bättre behövande? O gällande shortsen slog faktiskt till på två par, ifall något av dem inte skulle passa. HMs mamma-shorts blir ju slutsålda hela tiden och nu sa kundtjänst att de inte skulle få in dem någon mer gång heller... Börjar längta efter att kunna använda vanliga kläder igen, känns som jag går på nödreserver, har bara två mamma-tröjor resten är vanliga kläder som jag inte tycker gör så mycket om det blir uttöjda. Så lite fler nya sommarkläder vore inte så dumt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0