Abborrebergs veranda


Precis hemkomna från en fika tillsammans med Elsa och Karin i Abborreberg. Vi satt på verandan och gick en sväng i skogen, det är verkligen fint där ute! Eftersom Karin gifte sig i helgen blev det lite bröllopssnack och en del frågor från mig :)

Ikväll kommer Marcus hem igen efter en vända i gbg <3 Jag var själv med barnen igår kväll, brukar alltid ta lite tid innan all läggning är klar men igår sov båda kl 18.30(!) Helt otroligt, tror värmen tar på dem... Passade på att lägga mig tidigt jag med så kände mig relativt utvilad när vi sedan gick upp vid 05.20.

Om två veckor fyller Lowa 1 år <3 hon har funderat på lite önskningar, så jag återkommer med dem snart :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0