Fejk


Hemma från stan och Zumba. Zumban blir roligare för var gång, känner mig aningens mjukar kroppen också. Hoppas det kommer till Friskis i höst!

Med från stan kom jag med ett par fejk-converse, jag som precis nyss hade bestämt mig för att dissa Converse (det gjorde jag ju typ ändå) eftersom alla, verkligen ALLA har Converse. Men jag föll för trycket... Hittade även ett par kanonfina örhängen på HM och dessutom plockade jag ut ett par nya gladiatorsandaler från Nelly på vägen hem. Det var min dag.


Nu blir det småländska pannkakor (Nalle står för matlagningen?!!) med blåbärssylt och grädde. Mums!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0