Camden market till Notting Hill

London dag tre, 2011-11-12.
Camden marken var som sagt en av mina favoriter i London. Mat från världens alla hörn och prylar till tusen! Det blev ingen shopping här, tittade knappt på sakerna... Utan det härliga var att bara gå omkring i miljön och se alla olika människor, man kunde se allt! När vi skulle ta bussen hem blev jag nästan påhoppad av en galen vodoo-tant vid busshållplatsen när jag tog fram kameran, hjälp!
Till sist pausade vi på Starbucks, det vita huset nedan, det finaste Starbucks jag sett ialf :) Vi var tvugna att prova deras jul-edition - Gingerbread Latte. Till en början var den riktigt smarrig, men efter en stund lite för mäktig... Dessutom var det muskot på toppen och det påminner mig mest om stuvade makaroner :p

Notting Hill åkte vi till först på kvällen och det var alldeles för mörkt för att fota, tyvärr. Det var sista kvällen i London och den avslutade vi med en god middag på Bar 128. Som vanligt försvinner semesterdagarna alldeles för fort... Så nu måste en ny resa planeras in fortast möjligt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0