I Skidbacken

Min resa ner mot Jönköping började inte sådär jätte bra, strax utanför Norrköping fastnade jag i världens bilkö. Jag tyckte jag var smart när jag svängde av motorvägen för o köra gamla vägen, men det stod precis lika still där... Det var först i Mjölby som trafiken började flyta på som vanligt. Lite sen men vid gott mod kom jag fram tillslut.
På lördagmorgonen gick vi upp skapligt för o packa ihop grejerna och åka till Isaberg, det var riktigt kul att stå på brädan igen, åkningen gick skapligt men en rejälv vurpa gjorde jag o nu har jag ett blåmärke på rumpan! Vi pausade för lunch och åt hemmagjorda hamburgare, mat smakar sällan så bra som när man är ute i naturen :)
På lördagskvällen gjorde vi egen sushi, det gick över förväntan o snygga blev de om jag får säga det sjäv! Det enda misstaget var några fiskbitar som råkade micras lite för länge, hmpf ;) Efter en dag ute i backen och sushi-middag tittade vi på film och jag somnade i soffan efter halva i vanlig ordning, sämsta filmsällskapet månne?
Även på söndagen blev det en liten utflykt, dock inte så lång... Vi åkte upp ovanför Huskvarna, riktigt tjusig utsikt! Strövade omkring o tittade runt innan det blev för kallt o vi bestämde oss för att åka hem igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0