Sommar-naglar

Igår blev vi äntligen klara med det sista gällande flytten, så himla skönt. Jag höll i och för sig på att ge upp när jag var som tröttast, men idag känns det riktigt bra att det är klart. Tack mamma för all hjälp med städning etc! Fast nu lovar jag mig själv att aldrig mer flyttstäda, att köpa in den tjänsten känns värt var enda krona.

Idag har jag ägnat mig åt lite roligare saker, nämligen varit hos Sussie och gjort naglarna fina inför sommaren :) Köpte även en Maxosol, har aldrig provat det tidigare så vi får se om det ger någon effekt, den ska både vara bra för huden och göra att solbrännan håller längre.
Nu hem till pappa på födelsedagskalas!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0