Åter till vardagen

Nu är jullovet slut och vi försöker vänja oss vid vardagen igen. Lowa har gjort sina tre dagar på förskolan (inte helt frivilligt dock) och imorgon är det Marcus föräldralediga dag. Det betyder att jag ska jobba, min sista dag i Söderköping! Det blir fika, packa ihop mina saker och umgås massor med mina fina kollegor. Nästa vecka börjar jag jobba inne i stan igen, mitt på Drottninggatan och det känns faktiskt inte helt fel :) Det känns snarare väldigt roligt att få prova något nytt, förbättra mina arbetstider och slippa pendlingen.

Efter nyår kom tillslut snön, uppskattat av barnen så vi har rastat dem både i pulkabacken och på busfabriken 😄



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0