Bröllop

Idag mer än ett år sedan bloggen senast var aktiv läggs det till en ny kategori, nämligen bröllop.
 
Om ganska exakt sex månader så ska vi gifta oss! Planeringen pågår för fullt, klänningar provas, ringar tittas på och mat ska smakas osv. Jag känner redan nu att dagen/kvällen kommer vara över på ett ögonblick så jag försöker att njuta till fullo redan nu. Jag hoppas att jag kan vara lite mer kontinuerlig med bloggandet nu, det är ju roligt att något att gå tillbaka att titta på i efterhand.
 
Det blir ingen av dessa klänningarna, även om de två högst helst klart var starka kandidater :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0