Magisk weekend

Denna helg har varit helt underbar! Marcus och jag har varit iväg och provätit vår bröllopsmiddag och haft möte med bröllopskoorinatorn (måste nypa mig själv, känns helt galet och underbart att det är mitt liv jag skriver om). Middagen var fantastisk och vi är nöjda med valen vi gjort. Det känns extra lyxigt att ha ätit alla rätter i lugn och ro innan själva bröllopet och verkligen njuta av maten. Dessutom fick vi fick bo i sviten med stor terrass, bubbelbad med "stjärnhimmel" och bastu. Så nu snurrar det bara bröllopstankar i huvudet, det mesta är bokat och klart men det återstår hel del detaljer att fundera kring... Och inbjudningskort att skicka ut :)


Skriv inläggstext 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0