Abborreberg

Stressigt som tusan, känns inte som jag har koll på något! Har precis packat upp väskan från midsommar och nu har jag börjat packa igen. Lyckades fixa en tvättid tidigt imorgon bitti, så nu håller jag tummarna för att det hinner torka innan det ska ner i väskan igen. Det är skoj när det händer mycket hela tiden, hoppas bara att huvudet hänger med och att jag får med allt :) När jag sprang runt på stan träffade jag Sandy och vi åkte ut till Abborreberg för en spontanfika tillsammans med Micke. Ikväll väntar grillbuffé på Trädgårn och efter det fixa det sista! Woho, livet leker, kan man inte alltid få ha semester??



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0