2011-05-31 i Bilder

Dagen har mest bestått av flytta, bära, plocka...
Tillslut fick jag ett nytt office, ett alldeles eget och det här är min nya utsikt!
Efter jobbet tog jag en tur på min ny-gamla cykel. Efter att min blev stulen i vintras har jag ärvt mammas gamla racer, så långt ifrån man kan komma min gamla cykel, men jag vänjer mig och det är guld att kunna susa fram på två hjul igen =)
Så trötta efter denna dag... Så det blev kvällsmat från Kungskebab nere på bryggan vid Strömmen, mys.
Shoppade mig ett par nya hallonröda solbrillor, mitt sjätte par denna säsong... Måtte dessa hålla liite längre! Ska vara extra rädd om de här nu, börjar tröttna på trasiga brillor.
Lacoste Trainers
2011-06-15 @ 02:47:28
URL: http://www.trainerslacoste.org

<p>Style, Comfort and Kudos, that’s what you get when you buy a pair of <a href="http://www.trainerslacoste.org/"><strong>Lacoste Trainers</strong></a>.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0