Vårkänslor


Det är vår i luften i Söderköping, gick ut på lunchen för att ordna en bit mat då jag glömde matlådan på diskbänken...

Helgen har varit kanon, åt på Meze i fredags och gick vidare efteråt för att ta en strawberry daiquiri. På lördagen var det träff med kusinerna och respektive hemma hos Elin, mat och film. Jag somnade i soffan, inte speciellt förvånande... Jag förstår inte att jag inte kan hålla mig vaken?! Det spelar ingen roll hur bra jag än tycker att filmen är. Igår var det fika hemma hos mamma och sedan squash + filmkväll, igår höll jag mig dock vaken :) Härliga helg, hade gärna varit ledig ett par dagar till! ♥
Ewa
2012-02-28 @ 07:55:24

Hihi, tror du har ärvt "somna i soffan-syndromet" från mig. Ledsen att du inte fick nå't bättre ;o) Kramis!!! Ha en fin dag!

Inger
2012-02-29 @ 16:47:14

Jag förstår precis varför du somnar i soffan! Säger bara det att jag känner din mamma! Hi,hi!

Marie
2012-03-02 @ 21:03:36

Tänkte bara hålla med föregående talare.... och det blir inte bättre med åren :-)

Emma
2012-03-03 @ 09:55:49
URL: http://candyho.blogg.se/

Vad söta ni är systrarna <3

Då vet jag vad jag har att vänta mig med andra ord :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0