Midsommar på Stora Rimmö



Hela midsommarhelgen spenderades ute i St Annas skärgård och vädret var med oss nästan hela helgen. Min näsa är således helt röd och den har redan börjat fjälla lite grand tyvärr. Midsommaraftonen firades precis som den ska, vi klädde midsommarstång, jag gjorde en krans till håret, det serverades färskpotatis och sill (jag smakade!) såklart även jordgubbstårta och grillat på kvällen. Förutom allt det vanliga badade vi tunna och fiskade, Marcus och Henke fick upp ett par var, men jag hade inte ett endaste hugg :/

Det var ett litet utdrag från min midsommarhelg, får se om jag uppdaterar med lite fler bilder senare. Men tiden räcker ju aldrig till?! Behöver fler timmar om dygnet...

2012-06-29: Sådär ja, några fler bilder!

På lagnöbron mot Norra Finnö

Sol!

Totalt fel vinkel på midsommarstången, men där är den ialf, till vänster :)

Ute på gädd-fiske

Lite rödabrända på midsommaraftonskvällen...
Carro
2012-06-26 @ 18:57:24

En duk från Village ser jag... Fint ;) Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0