Utbildning

 
De två senaste dagarna har jag spenderat på Söderköpings Brunn, har nämnligen varit på facklig utbildning. Jag var i faktiskt i valet och kvalet ifall jag skulle gå ur facket, men så gjorde jag en helomvändning... Eftersom jag ändå betalade varje månad tänkte jag att jag skulle få ut något av det, sagt och gjort... Nu har jag fixat en två-dagars utbildning och eventuellt lämnat den lite klokare? :) Och om inte klokare så definitivt rundare, oj vilka kakbuffér, frukostar etc de hade...
 
Pernilla
2012-10-13 @ 19:34:03

Ska bli bättre på att läsa, speciellt eftersom jag tycker det är roligt! Sedan läste jag någonstans att det fult att vara smygläsare, en sån som läser men aldrig kommenterar så ska klämma in lite kommentarer ibland också! ;)
Gillar i alla fall synen av kakbordet! Tur att inte jag var med för jag hade provat en av varje :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0