Utsikten

 
Hej måndag. 
Dagen gick fort, på jobbet fick jag hipp som happ åka iväg på en lite mini-mässa för att representera oss. Det var kul att göra något annat så timmarna sprang iväg... Mindre roligt var dock att mitt ena däck på bilen var platt när jag kom fram till jobbet, nu är lilla blå faran inlämnad på däckverkstaden men imorgon bitti hoppas jag att han är fit for fight igen!
Helgen spenderade vi på landet med båda våra familjer, vi badade tunna, plockade svamp och umgicks. Det var en jättefin helg och faktiskt riktigt soligt och varmt under söndagen :)
 
Utsikten när man öppnar ytterdörren är inte dum, inte dum alls.
O jisses vad jag längtar tills vårt hus blir klart! Lite väggar som ska målas, välja ett kök och plocka in dusch, toalett etc och efter det är det bara möbleringen kvar, helt underbart!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Frupiekart

Bloggen uppdateras sporadiskt med händelser från familjelivet, bröllop, resor och lite smått och gott.

RSS 2.0